kismama gyógytorna

Online, Bárhol végezhető
1-2-3. Trimeszter Tornák

Gyógytorna kezdőknek és haladóknak. Minden videóhoz örök hozzáférést és folyamatos szakmai támogatást adunk. Biztonságosan, otthonod kényelmében végezhető mozgások minden harmadban.

Gasparovszky Márta mutatja meg, hogy mi az, ami szükséges fájdalmaid enyhítéséhez és aktívabb kismamalét kialakításához - akár 10, vagy 45 percet tudsz rászánni naponta.

A Gyógytorna 9 fő témát ölel fel, mely 21 videót és írott szöveget tartalmaz:

1. 1. Trimeszter teljes torna
2. 2. Trimeszter teljes torna
3. 3. Trimeszter teljes torna
4. Hasi légzés tréning
5. Székrekedés felszámolását támogató torna
6. Hátfájás enyhítését támogató torna
7. Derékfájás enyhítését támogató torna
8. Végtag ödéma enyhítését támogató torna
9. 3 db egyensúlyt megtartó torna

|

Tornázz akkor és ott, ahol a legjobban megfelel Neked

Tévhiteket kell eloszlatnunk azzal, hogy kevesebbet mozoghatunk áldott állapotban. Orvosod beleegyezése mellett több dolgot is csinálhatsz. Az biztos, hogy a Gyógytornász által végzett gyakorlatok biztonsággal végezhetőek.

Ha nincs kedved beülni az autóba, vagy felszállni a buszra, mert az utazási időt inkább hasznosan töltenéd, akkor az online torna a megoldás. Hiszen hatékonyabban oszthatod be az idődet.

kismama gyógytorna

|

Ez a kurzus neked szól, ha…

1. trimeszter gyógytorna

...el akarsz kezdni tudatosan készülni és szeretnél egy egészséges és biztonságos mozgásformát mindhárom harmadban.

...otthonod kényelmében szeretnéd fájdalmaidat enyhíteni és fittebbé válni rendszeres, egymásra épülő tudásanyag mentén.

... szereted, ha egy kurzus lényegre törő, értést ad, használható és könnyen beépíthető tudást nyújt.

...fontos neked a folyamatos szakmai támogatás és bármikor hozzáférhető anyagot szeretnél.

“A kezedbe adunk egy eszközt, amivel jobban indul a napod, energikusabb maradsz estig, elmúlhatnak a különböző egészségügyi problémáid, és segíthet egy jobb kismama létet megélni.”

|

Egy 10.000 főt kérdező online kutatás tudományosan bizonyított eredményei az online tér javára

A résztvevők 80%-a tapasztalt klinikailag releváns javulást

A fájdalomszint átlagosan 68%-al csökkent

A személyes mozgásterápiás (gyógytorna, rehabilitációs tréning stb.) foglalkozások során kiadott házifeladatokat csupán a páciensek 30-50 %-a végzi rendszeresen, míg a digitális programot a résztvevők 73 %-a teljesítette, azaz az elköteleződés mértéke jóval nagyobb volt

*A tanulmány a Journal of Medical Internet Research-ben jelent meg. A komplex programban több mint 10 ezren (!) vettek részt, a résztvevők 12 héten át egy mobil applikáció segítségével szakember által összeállított, szenzorosan irányított mozgásterápiát végeztek, digitális oktatásban, és – egy health coach segítségével – testre szabott támogatásban részesültek.

rólam

|

Gasparovszky Márta vagyok: gyógytornász.

Az egyetem elvégzése óta dolgozom gyógytornászként. Ez idő alatt mozgásszervi panaszokkal, neurológiai és nyirokproblémákkal kerültem kapcsolatba. Kismamáknak tartottam tornát és utógondozást, azaz szülés utáni rehabilitációs foglalkozásokat. Kisebb esetszámmal foglalkozom a sport sérülések rehabilitációjával is.

A mozgás a szenvedélyem, végigkíséri az életem, éppen ezért tekintem missziómnak, hogy az emberekkel megszerettessem ennek valamilyen formáját.

A problémák megelőzésében nagy hangsúlyt fektetek a vízi mozgásokra (aquafitness, aquawallgym, SUP), de a jóga gyakorlás (mozgásszervi jóga terápia) is remek lehetőség, hogy rendszeressé tegyük életünkben a mozgást.

Mindenkinek ajánlom, hogy a gyógytorna után találja meg azt a sportot, amivel karban tudja tartani magát és ehhez segítséget is nyújtok, hogy a neki legmegfelelőbbet tudja választani.

Azért szeretek gyógytornász lenni, mert az embereket hozzásegíthetem ahhoz, hogy fájdalom nélkül tudjanak mozogni.

Végzettségeim:

2014: Semmelweis Egyetem: Gyógytornász-, Fizioterapeuta
2014: Kinesio Tape képzés
2014: Fitball for Pregnant 2015 Nyirok terapeuta
2015: McKenzie módszer
2016: Dorn terapeuta és Breuss masszázs terapeuta
2019: Flossing
2020: Neurologiai szakgyógytornász

Online Felkészítő PROGRAM

|

1. trimeszter gyógytorna
1. MODUL – 1. Trimeszter tudnivalók

Min megy keresztül a test az első 12 hétben – Milyen mozgásformákat lehet végzeni ebben az időszakban?

Minden olyan lényeges információt megkapsz, amit az első trimeszterben tudnod kell a testedről.

Mik azok a mozgások, amivel elkezdheted a felkészülést a szülésre?

1. trimeszter gyógytorna
2. MODUL – 1. Trimeszter bemelegítés
Bemelegítő gyógytorna gyakorlatok

Felkészítjük a testet a tréningre

Bemelegítés nélkül semmilyen mozgásformát ne kezdjünk el!

1. trimeszter gyógytorna
3. MODUL – 1. Trimeszter tréning
Erősítő, mobilizáló, stabilizáló gyakorlatok

Azokkal az izomcsoportokkal dolgozunk, amikre nagy szükség lesz  a szülés során és a szülés utáni rehabilitációban.

Javaslatokat kaptok milyen rendszerességgel végezzétek a gyakorlatokat és különböző edzettségi szint mellett milyen ismétlés számot használjatok.

1. trimeszter gyógytorna
4. MODUL – 1. Trimeszter levezetés

Lazító és nyújtó gyakorlatok

Nagyon fontos minden tréning után a nyújtás és lazítás ezt soha ne hagyjátok ki.

2. trimeszter gyógytorna
5. MODUL – 2. Trimeszter tudnivalók

Min megy keresztül a test a 13. héttől? – Milyen mozgásformákat lehet végzeni ebben az időszakban?

Minden olyan lényeges információt megkapsz, amit a második trimeszterben tudnod kell a testedről.

Mik azok a mozgások, amivel elkezdheted a felkészülést a szülésre?

2. trimeszter gyógytorna
6. MODUL – 2. Trimeszter bemelegítés
Bemelegítő gyógytorna gyakorlatok

Felkészítjük a testet a tréningre.

Bemelegítés nélkül semmilyen mozgásformát ne kezdjünk el.

2. trimeszter gyógytorna

7. MODUL – 2. Trimeszter tréning

Erősítő, mobilizáló, stabilizáló gyakorlatok

Azokkal az izomcsoportokkal dolgozunk, amikre nagy szükség lesz  a szülés során és a szülés utáni rehabilitációban.

Javaslatokat kaptok milyen rendszerességgel végezzétek a gyakorlatokat és különböző edzettségi szint mellett milyen ismétlés számot használjatok.

2. trimeszter gyógytorna

8. MODUL – 2. Trimeszter levezetés

Lazító és nyújtó gyakorlatok

Nagyon fontos minden tréning után a nyújtás és lazítás ezt soha ne hagyjátok ki.

3. trimeszter gyógytorna
9. MODUL – 3. Trimeszter tudnivalók
Min megy keresztül a test a 25. héttől? – Milyen mozgásformákat lehet végzeni ebben az időszakban?

Minden olyan lényeges információt megkapsz, amit a harmadik trimeszterben tudnod kell a testedről.

Mik azok a mozgások, amivel elkezdheted a felkészülést a szülésre?

3. trimeszter gyógytorna
10. MODUL – 3. Trimeszter bemelegítés
Bemelegítő gyógytorna gyakorlatok

Felkészítjük a testet a tréningre.

Bemelegítés nélkül semmilyen mozgásformát ne kezdjünk el.

3. trimeszter gyógytorna
11. MODUL – 3. Trimeszter tréning
Erősítő, mobilizáló, stabilizáló gyakorlatok

Azokkal az izomcsoportokkal dolgozunk, amikre nagy szükség lesz  a szülés során és a szülés utáni rehabilitációban.

Javaslatokat kaptok milyen rendszerességgel végezzétek a gyakorlatokat és különböző edzettségi szint mellett milyen ismétlés számot használjatok.

3. trimeszter gyógytorna
12. MODUL – 3. Trimeszter levezetés

Lazító és nyújtó gyakorlatok

Nagyon fontos minden tréning után a nyújtás és lazítás ezt soha ne hagyjátok ki.

13. MODUL – Várandósság alatti székrekedést enyhítő gyógytorna

Egész várandósság alatt végezhető a székrekedés felszámolását támogató gyógytorna.

A baba nyomást gyakorol a belső szervekre, emiatt is lassulhat az emésztése a kismamáknak.

A gyakorlatok segíthetnek jobbá tenni a mindennapi életünket az emésztés gyorsítása révén.

14. MODUL – Hátfájást enyhítő gyógytorna gyakorlatok

Már napi pár perc gyakorlással is enyhíthető a hátfájás.

Helytelen testtartás, hormonváltozás és a mellek növekedése miatt is gyakori a felső háti szakasz fájdalma.

Garantáltan jobb kedved lesz, ha kevesebb tünettel jár a kismama léted.

15. MODUL – Derékfájást enyhítő gyógytorna

Akár napi pár perc gyakorlással is enyhíthető a derékfájás is.

A megváltozott testtartás, a pocak és mellek növekedése is okozhat derékfájást.

Ahhoz, hogy jobb legyen a nap közbeni közérzeted pár perc is elegendő ahhoz, hogy a derékban keletkező keringésjavítás által a fájdalom enyhüljön.

16. MODUL – Végtag ödéma enyhítését célzó gyógytorna

A víz elvezetését támogató gyakorlatok segítenek abban, hogy jobban érezd magad a bőrödben.

A nyirokerek jobban tágulnak és kevésbé tudják a folyadékot elvezetni terhesség alatt, főleg meleg napokon.

A kismama lét alatt fokozottabb a vízvisszatartás, mely tovább ronthatja a nehéz láb érzetet például.

Sokan nem tudunk gyűrűt hordani már az 1. harmadban sem.

17. MODUL – 3 db Egyensúlyt megtartó gyógytorna gyakorlat

Segít abban, hogy hosszú távon ne ess ki az egyensúlyodból.

Mielőbb elkezded gyakorolni heti pár alkalommal, annál kevésbé tűnhet fel a pocakod növekedése tested megtartása szempontjából.

Stabil maradhatsz és könnyedebben tudsz mozogni hosszú távon, ha felkészíted a tested a következő harmadok testi változásaira.

|

START! 1.2.3. TRIMESZTERES GYÓGYTORNA JELENTKEZÉS

A TRIMESZTERES GYÓGYTORNÁVAL ELSAJÁTÍTHATOD…

Ez a kurzus lehetővé teszi, hogy elkezd kihozni a felkészülésedből a maximumot és olyan szokások beépítését az életedbe, ami egészségesebbé, kiegyensúlyozottabbá, fittebbé
és energikusabbá tesz.

Ha szeretnél belevágni a kurzusba, felkészülni a szülésre és megelőzni a fájdalmakat vagy a meglévőket enyhíteni, vagy akár megszüntetni, akkor itt a helyed!

IDŐPONT: Bármikor
HELYSZÍN: Otthon

ÁR: 13 990 FT

|

Az online gyógytorna bizonyított előnyei

Megvéd a vírusoktól

Bárhol és bármikor hozzáférhető

Otthonról végezhető

Gyors és hatékony haladás

Időt spórol

Útiköltséget és stresszt spórol

BÓNUSZOK – 11 980 Ft értékben – a kurzuson résztvevőknek

|

BÓNUSZ #1:
FACEBOOK CSOPORT

A kurzus megvásárlása után hozzáférést kapsz a zárt Facebook csoporthoz, ahol tudsz kérdezni.

Rendszeresen hasznos információkat osztunk itt meg és beszélhetsz a korábbi résztvevőkkel a tapasztalatokról. Kérdezhetsz, ha úgy érzed, hogy valami nem megy, vagy fájdalmad lépne fel.
Nem engedjük el a kezed.

BÓNUSZ #2:
Hasi légzés tréning ajándékba

Kiemelten fontos, hogy megfelelően lélegezz.

A magzat oxigén ellátása is jobb lesz és a baba is jobban fejlődik.

BÓNUSZ #3:
7 db Videó Gyógytorna eszközökkel

eszközös kismama torna

7 olyan eszközzel mutatunk be gyakorlatokat, amikkel tudsz otthon dolgozni és változatosan segítik a felkészülésed.

eszközös kismama torna

BÓNUSZ #4:
30 napos pénzvisszafizetési garancia

Az első számú célunk, hogy minden kliensünk azt érezze, hogy a tréningjeink sokszorosan megtérülő befektetés, és ezért dolgozunk minden nap.

A garanciapolitikánk mindig egyszerű: ha bizalmat szavazol meg nekünk, akkor mi tartozunk azzal, hogy a legjobbat kapd a pénzedért.

|

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Bankkártyával az oldalon vagy átutalással.

Mivel szívügyünk, hogy a lehető legjobb felkészülésben legyen részed, ezért a tréningek reális árakat kaptak.

A terhesség teljes ideje alatt korlátlanul.

Érdemes kiegészítened ezt a tornát az intim gyógytorna kurzussal mert az alhasi területet is fel kell készíteni a szülésre illetve a gát izomot. Ezt a kurzust szülés után is fogod tudni használni mert a szülés utáni regenerációban is nagy szerepe van.